[Talk-cz] Rastr (hillshade) v pgsql a Mapnik

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Únor 10 12:30:57 UTC 2014

Jestli se nepletu, tak Paul Ramsay důrazně nedopurčoval, dávat do PostGISu
rastry. To že něco jde ještě neznamená, že je to dobrej nápad. Zkuste to
vyexportit to geotiffu a přistupovat k tomu z gdalu "normálně"