[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Únor 10 12:56:11 UTC 2014

Cus,

lehce sem plugin otestoval ... takze si dovolim par pripominek/podnetu.

1) Pri aktualizaci budov to odpoji budovy okolni. To by v zasade
nevadilo ... pokud to jsou budovy, ktere jsou v ruian, pak se to spravi
jejich aktualizaci. Jenze ony to mohou byt ruzne pristavky ...

Mozna by bylo dobre v tomhle pripade delat merge nejblizsich bodu na ty
z ruian (do nejaky vzdalenosti - rekneme metr), pripadne (pri vetsi
vzdalenosti) body okolnich budov napojit na cestu v nejblizsim miste (do
nejakyho maxima - rekneme 2 metry) - samo, konfigurovatelne, ty
vzdalenosti strilim podle oka jak vidim ze tam je +- v relativne presne
udelanym podkladu podle KM.

2) v RUIANu nejsou ty pristavky co sou v KM? Pripadne odkud se v KM
berou? Protoze ty to rozhodne netrasuje. Pokud by trasovalo, byl by asi
vyresen problem vejs.

Jinak co se diskutovany presnosti tejce, vidim tam posun vuci KM o cca
10 cm ... coz neni nic tragickyho, ale zajimavy to teda je.