[Talk-cz] stav UHUL ortofoto

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Únor 11 09:32:12 UTC 2014

S mapama to není tak jednoduché - katastrálka úřední dílo je, základní mapa (a
např. i zabaged) má ale výjimku z výjimky - je to úřední dílo, ale vztahuje se
na něj jinej zákon.

u těch ortofot nevím  - mám pocit, že do toho vstupuje geodis, jako autor dat
... netuším