[Talk-cz] PointInfo - nová (testovací) verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 11 10:11:08 UTC 2014

Dne 11.2.2014 10:44, Dalibor Jelínek napsal:
> Aha! Toho jsem si teda nevsiml.
> A jiste vis, co napisu ted... ;-)
> "A proc se teda neytvori, tam kde ma byt dle RUIAN?"
> To by bylo lepsi, ne?

Právě, že tím si nejsem jistý. Takhle mám místo, kam se ten adresní bod
přidá pod kontrolou. Kdežto pokud bych spoléhal na správnost dat v
RUIAN, tak se mi může stát, že se ten bod vytvoří třeba kilometr daleko.
Uživatel pak bude zmatený, klikne ještě jednou, pak ještě jednou.
Pokaždé se něco udělá, ale výsledek bude někde schovaný.

Dalo by se to vyřešit nějakou konfigurační volbou, případně omezením
maximální vzdálenosti, kde se daný bod vytvoří. Ale prozatím mi to
přijde lepší takto.

Marián