[Talk-cz] PointInfo - nová (testovací) verze

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Únor 11 11:18:15 UTC 2014

Aha,
ja to chapal tak, ze ma byt postup takovyhle:

1. Chci pridat adresu do domu.
Nakreslim dum, nakreslim bod vchodu, zkopiruju si tagy
z PointInfo do schranky, vlozim je na vytvoreny vhod.

2. Dum nemam a nechci se s nim kreslit,
nebo chci, ale stejne nevim, kde ma vchody.
Zkouknu, jestli v okoli jiz neni nejaka horsi adresa, tu smazu,
kliknu na PoinInfo a to mi prida adresni bod, kam patri dle RUIAN.

Varianta, kterou jsi asi planoval ty, me nenapadla.
Ale kdyz to bude jen tak jak pises ty, tak z pointinfo
nejsem nijak schopen dostat souradnice mista, kam ten bod patri.

Zdravi,
 Dalibor