[Talk-cz] PointInfo - nová (testovací) verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 11 22:44:10 UTC 2014

Dne 11.2.2014 09:37, Dalibor Jelínek napsal:
> Ahoj,
> trosicku jsem otestoval ten plugin. Mam z nej velkou radost,
> pac se snadno pouziva a dlouho mi tak jednoducha vec chybela.

Že jo. V pátek jsem s ním trochu mapoval a šlo to líp než před tím :-D

> [...]
> - zmenit ref:ruian na treba ref:ruian:am
> Psal jsem to ted do jineho vlakna, ale mysli, ze bude dochazet ke
> konfliktu
> tagu, treba az nekdo zkopiruje znacky z bodu na budovu.
> Hlavne mi neprijde vhodne, ze znacime dve zcela ruzna cisla stejnou
> znackou.
> Je-li informace z dabazase stavebnich objektu SO, pak by mela mit
> referenci
> treba ref:ruian:so,
> pokud bude z adresich mist AM, pak treba ref:ruian:am
> a bude-li napriklad z technicko-adrministrativnich atributu TEA, pak

To nechám na ostatních, jak se k tomu vyjádří. Ono záleží, jakým stylem
se mapuje, případně bude mapovat. Ono je něco jiného ref:ruian na budově
a něco jiného je ref:ruian na pozemku nebo adresním místě.

> - u kopirovani tagu stavebnich objekty bych pak navrhoval
> misto ref:ruian treba ref:ruian:so
>
> - kdyz uz ten adresni bod vytvaris (tedy nekopirujes tagy),
> nemel bys pridat i tag source:position=cuzk:ruian?
> Tak bude jasne, ze ta poloha pochazi z ruian.
> A kdyz s tim pak nekdo pohne, tak by mel (ja vim), ten tag zmenit.
> Treba ho da primo na vchod budovy a zmeni to na source:position=survey.
>
> - jeste bych pridaval tu mestkou cast, obvod
> podle me se na to hodi tehle tag, pokud nechceme zavadet novy
> addr:suburb=Praha 14

Asi by bylo třeba to doplnit do wiki. O addr:suburb tam není ani slovo.
Ještě si nejsem jistý, že tam něco jako Praha 14 je. Co vím, tak je tam
přímo název městké části - Dejvice, Vinohrady...

Akorát tu správnou Wiki stránku teď ne a ne najít.

BTW: Co jsem tak koukal na addr: schéma, platí tedy, že addr:place se
dává jen v případě, že v dané obci nejsou pojmenované ulice? V případě,
že ulice jsou, tak se místo addr:place dává addr:suburb?

> - a protoze jsem nenazranej, tak by se mi libilo mit moznost
> zkopirovani tagu do schranky i te adresy, co patri k SO. :-)

Jako i v případě, že má daný objekt více AM? Nebo jak to myslíš?

Marián