[Talk-cz] Adresy z RUIAN

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Únor 11 22:49:11 UTC 2014

Ahoj,

Dne Út 11. února 2014 09:01:07, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Ahoj,
> ja teda is_in tag rad nemam, protoze nevim, jak se ma spravne vyplnovat.
> Na druhou stranu se mi nezda hezke mazat neco, co nekdo do mapy
> s nejakym usilim pridal.
> Pokud opravdu dokazeme nahradit vse, co ted ten tag obsahuje, pak ano.
> Ale uz ted vim, ze zatim ten navrh PV neobsahuje vse, co je v is_in.
> V is_in jsou mestske casti (nekde) a stat, to tam zatim PV nema.
>
> Ja bych navrhoval, do tech adres pridavat :
> addr:country=CZ (czechaddress to tam dava a proc to vynechavat?)
> addr:suburb=Praha 14 (z městská část/obvod)

přidat stát není problém, otázka spíš je, zda to má smysl.?

suburb - tabulka rn_spravni_obvod, ale tam je jen ta Praha

> A jeste, to povazuji za dost dulezite, ale uz je asi pozde, bych zmenil
> ref:ruian=<rn_adresni_misto.kod>
> na treba
> ref:ruian:am=<rn_adresni_misto.kod>
> Protoze, az budeme chtit pridavat jine veci z RUIAN, treba stavebni objekty,
> pak casem nevyhnutelne dojde k tomu, ze se dostane adresa z bodu
> na objekt a bude konflikt ref:ruian.

V OSM už jsou tisíce stavebních objektů s ref_ruian=nnnnnn; někteří jsme byli
pilní. Adresní místo jsem ještě nepřidal ani jedno, takže by to změnit šlo.

> Ale jestli je to uz pouzito na hodne mistech, pak asi nezbyde, nez ref:ruian
> brat jako ID pro adresni misto a jina ID znacit jinak.

Spíš ref_ruian brát jako budovu, i když nevím, jaký je aktuální stav.

> Co se tyce importu, pak bych radsi prosel tu proceduru znova pro RUIAN,
> nez rozsirovat jiz stavajici import. Klidne to vykomunikuju.

Za tuto nabídku moc díky! Pokud se to spustí, tak budu rád.

--
Petr