[Talk-cz] PointInfo - nová (testovací) verze

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Únor 12 07:34:40 UTC 2014

Ahoj,
ano, taky bych se drzel striktne toho, ze addr:place je cast obce, at uz obec ma ulice nebo ne.
Kdyz ma obec ulice, tak do toho tagu spadne nazev mestske ctvrti (treba Liben, Vysocany).

Tady je to neco z wiki o addr:suburb
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:addr:suburb
A tam bych presne daval jen nazvy mestskych casti/obvodu, tak jak jsou uvedeny v RUIAN.
Pripada mi, ze tahle znacka je na to vhodna.

Na to druhy deleni Prahy bych se vybodl, protoze jednak
nevim, kam bychom ho dali a pak mam pocit, ze odpovida PSC.

> - is_in obsahuje navíc kraj
> Tak co s tím krajem?
Na kraj bych se vybodl, pac tak nejak neexistuji. I kdyz se nekde obcas vynori
jako region soudrznosti, nebo jak tomu rikaji. Ale myslim, ze by to bylo spise matouci.

Zdravi,
 Dalibor