[Talk-cz] Dotaz k zakreslování smírčích křížů

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Únor 13 14:27:45 UTC 2014

On Thu 2014-02-13 15:08:07, Dalibor Jelínek wrote:
> Ahoj,
> kdyz uz bych prijal premisu, ze to chces mapovat podle toho, co se vykresluje,
> tak bych spise volil wayside_cross nez stone. Prece jen mi smircni kriz pripomina
> vice kriz nez sutr. ;-)

Treba... Ja jen, ze mit tag
u_cesty=drevena_zidlicka_s_vyrezanym_rumcajsem asi neni uplne dobry.
u_cesty=kus_dreva, kus_dreva=drevena_zidlicka_s_vyrezanym_rumcajsem je
rozumnejsi.

neco=wayside_cross, wayside_cross=smirci_kriz je taky dobry reseni.

V orientackejch mapach se v podstate objekty delej na "kamenny/betonovy" a
"hlineny/ty ostatni", a uz to dost casto bohate staci na orientaci...

									Pavel