[Talk-cz] Adresy z RUIAN

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Únor 13 17:20:26 UTC 2014

AhoJ!

> Wiki není žádná norma... a nikdy nebyla.

> Taginfo říká, že addr:country existuje na necelé polovině adresních bodů
> - konkrétně jej má:
> - 44% objektů, které mají addr:housenumber
> - 46% objektů, které mají addr:street
> Takže ono to až tak důsledně, jak naznačuješ, používané není.

Coz porad neni duvod to kazit jeste vic. Dela se hromadna uprava,
hromadna uprava by mela byt spravne. Pokud nesouhlasis s wiki, fajn,
oprav wiki. Ale import by se mel ridit tim co je na wiki.

(A ne, nemyslim ze by pro import bylo vic prace pridat addr:country, a
nemyslim ze tech par bajtu navic neco zmeni.)

> Nevím, co si mám představit pod "mohl pracovat s adresama", ale... Pokud
> chci dostat skutečně všechny adresní body v ČR je to otázka jediného
> jednoduchého dotazu na overpass API. Pokud mám bod a chci získat
> všechny

Mam tady offline navigaci na n900. Fakt chci aby zustala offline, a
ne, nebudu si instalovat posgresql pro to, a by mi fungovalo
vyhledavani podle adresy.
									Pavel