[Talk-cz] Adresy z RUIAN

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pátek Únor 14 07:29:49 UTC 2014

Ahoj,
se nam ta debata nejak rozvasnuje. ;-)

> Pokud mám bod a chci získat všechny administrativní celky (KÚ až stát), ve kterých leží, tak opět položím jeden jednoduchý dotaz na overpass API
Tak ho sem napis. Ja ho neumim, vymyslet ho nechci, ale chtel bych se podivat, jak se to dela.

Ja bych to addr:country=CZ daval vsude, protoze to treba zjednodusi
vyhledavani bodu zajmu v prihranici. A do te adresy to proste tak nejak patri,
i kdyz se zda, ze je to z naseho pohledu implicitni.

Tady je dokonce nejaky naznak, ze to nekde dela problemy, kdyz to chybi
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Inspector/Views/Addresses

Ano, o neco to zvetsi databazi, ale to je fakt zanedbatelne.

Kdyz uz chceme setrit misto, tak bych zmenil nazor a hlasoval pro mazani
is_in tagu. Skutecne si myslim, ze je prezity, ale hlavne neni jasne nikde
napsano v jakem tvaru se ma vytvaret, takze dost pochybuju, ze by ho
nekdo mohl rozumne vyuzit. Jeho hlavni prinos jsem videl v dobe, kdy
se nepouzivalo addr:place. Ted uz nevidim zadny.Puvodne jsem ho tam
chtel nechavat, protoze mi prislo nevhodne neco mazat, ale stejne bychom
ho pak museli opravovat, tedy poradne nadefinovat a obavam se, ze v tom
procesu bychom zjistili, ze ho vlastne nepotrebujeme vubec.

Zdravi,
 Dalibor