[Talk-cz] RUIAN adresy - mezirekapitulace

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 14 09:56:00 UTC 2014

To, kam patří obyvatelé RUIAN nezohledňuje. Není mi jasné, jak bychom to
mohli z dat RUIAN odvodit. A taky netuším, jak v tomto případě pomůže
ten tag is_in. Obzvláště, když is_in se používá jen jako "fallback" v
případě, že nejsou dostupné hranice vyšších územních celků.

"addr:conscriptionnumber"="50"
"addr:housenumber"="50"
"ref:ruian:addr"="20001797"
"addr:place"="Nedabyle"
"addr:city"="Nedabyle"
"addr:postcode"="37006"
"addr:district"="České Budějovice"
"addr:country"="CZ"
"is_in"="Nedabyle, České Budějovice, Jihočeský kraj, CZ"
"source:addr"="cuzk:ruian"

Marián

Links:
------