[Talk-cz] Adresy z RUIAN

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Sobota Únor 15 15:41:04 UTC 2014

Ahoj,
tohle jsem nepochopil. Proc by to po zavedeni addr:place nefungovalo? Kdyz jsem to zkousel, tak to fungovalo vzdy na tvar addr:place cislo popisne. Praha 2295 to samozrejme nenajde, ale Libeň 2295 ano. U tech Libochovic to musi fungovat taky, kdyz si Nominatim docte addr:place do databaze.
Dalibor

Sent from my HTC

----- Reply message -----
From: "Petr Vejsada" <osm na propsychology.cz>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: [Talk-cz] Adresy z RUIAN
Date: Sat, Feb 15, 2014 14:50

Ahoj,

Dne So 15. února 2014 11:32:46, Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Nevím. Ale je jisté, že pokud to některý z nich nezvládá, tak má celkem
> problém bez ohledu na to, jak dopadne tahle naše diskuze.
>
> Jen malá část objektů v databázi má is_in tag a z adresních bodů má jen
> necelá polovina tag addr:country, pokud tedy někdo staví svoje
> vyhledávání jen a pouze nad těmito daty, tak toho asi moc nenajde.

K tomuto tolik, že i ten Nominatim má vážný problém.

Libochovany 129 - prostě to nenajde, ačkoli má dokonce hned dvě možnosti, jak
to udělat. Barák existuje, existují hranice obce, existují hranice "čtvrti" -
asi katastrální území, existuje addr:city, addr:housenumber i
addr:conscriptionnumber.

Z toho víceméně vyplývá, že nebude schopen najít barák ve městě ani po
zavedení addr:place. Dotaz bude muset být na část obce (což v případě
Libochovan jsou taky Libochovany), ovšem ne vždy tomu tak bude.

--
Petr