[Talk-cz] Ukázkový .osm Re: Adresy z RUIAN - 2. rekapitulace

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Únor 16 11:03:25 UTC 2014

Ahoj,

může se stát, že některá adresní entita bude mít source:loc i source:position
či source:pos zároveň. Co mám dělat pak? Prostým přejmenováním tagu vytvořím
duplicitu. A který z nich si mám vybrat a použít jeho hodnotu pro source:loc?
Když bude takových případů pár, tak to opravím ručně, nicméně může se stát, že
narazím na lokalitu, kde bude takových 10.000 a do toho stavu bych se fakt
nechtěl dostat.

--
Petr