[Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Úterý Únor 18 07:42:23 UTC 2014

Ahoj, s tím Tracerem2 mě to už také napadlo, ale z nějakého důvodu to
nefunguje. Co se týče licence, tak se to už tady někdy řešilo. Podle
příručky pro ovládání http://eagri.cz/public/web/file/2091/_120420_PZ_2012_
03_UG_pLPIS.pdf se jedná o "veřejný seznam z evidence využití půdy" - str.
4. A pokud jde o stažení dat pře email, tak na str. 17 je následující text

"Export je volně přístupný z prostředí internetu. Aplikace exportují veřejná
data, právo použít tento export má každý
uživatel aplikace."

Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 2. 2014 21:07:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

"

Na trasování tohohle wms můžeš zkusit Tracer2 (potažmo původní Tracer -
TracerServer). Ty umí z principu tracovat jakoukoli bitmapu. Osobně bych se
tomu rád vyhnul. Ale dle všeho nemusí být jediný výstup jako obrázek. WMS
podporuje i xml.

I WFS zdá se funguje a vypadá nadějně. http://eagri.cz/public/app/wms/plpis_
wfs.fcgi?VERSION=1.1.0&SERVICE=WFS&REQUEST=GetFeature&TYPENAME=LPIS_FB4 Umíš
udělat nějaký dotaz, kde stačí zadat bod v 4326 a odpověď dostanu taky tak??
Zkoumám dokumentaci WFS, ale stále z toho moc nechápu :-( Myslím, že pak už
zůstane jediná otázka, licence.

Marián