[Talk-cz] info ruian import

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 18 08:52:07 UTC 2014

Dne 18.2.2014 09:27, Pavel Kwiecien napsal:

> 3) pokud by se chtěl někdo přidat k importu budov, tak na konci emailu je seznam obcí z Vysočiny a zbytku Moravy, ve kterých je podezření na chybějící budovy. Buď je může naklikat pomocí RUIAN tracerem (brzo se ukliká k smrti) nebo mohu poskytnout už připravené .osm soubory, ve kterých je potřeba provést pouze kontrolu a výběr dat a doplnění dalších stavebních objektů tracerem.

Jo. To jsou ti klikači, co tam napráskaj budovy hlava nehlava, ani to
pořádně nezkontrolují a jedou dál.

To chce taky doplnit cesty, vyznačit významné budovy (úřad, školu,
kostel...), hřbitov, obytnou oblast. K čemu mi je budova uprostřed polí
(nebo lesa) ke které nevede cesta? Navigace s tím má pak problém. Jistě,
trvá to déle, potřebné údaje si musím někde zjistit (a nejlépe i ověřit
jinde), ale alespoň to je pořádně.