[Talk-cz] Tracer plugin - nová verze

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Únor 18 11:14:12 UTC 2014

Dne 17.2.2014 21:29, Marián Kyral napsal(a):

> [...]
> zavolá funkce, která zjistí, jestli se jedná o aktualizaci existující
> budovy (v tom případě se překopírují tagy - tady by se to dalo prsknout)
> a následně se ještě zjišťuje, zda jsou nějaké uzly/cesty k napojení.
>
> No a výsledkem celé funkce je sekvence příkazů typu - posuň uzel n1 na
> pozici xy, smaž uzel c3 a místo něj vlož uzel n1, na cestu X vlož tag
> abc...
>
> Tak mně napadá, že nějaké takovéhle okno v JOSM už je. Někde jsem ho už
> viděl. Takže by možná stačilo jej jen naplnit a zobrazit.

Presne tak, to okno tam je, oznac si dva body s ruznejma tagama a dej
merge/sloucit, vyskoci na tebe.

Jinak by bylo fanj jak neco na tento zpusob - pokud jde o aktualizaci,
tak samo konfigurovatelnost (ve smyslu chci/nechci doplnovat adresy,
chci/nechci podlazi ...), protoze nekde muzou byt tyto udaje doplneny
rucne a co si budem rikat, ruian neni dokonaly a bezchybny zdroj ;D.
Sisatej barak mu trebas zily netrha ... ;D