[Talk-cz] Minimalis_import

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 20 11:29:40 UTC 2014

> Měl jsem tady něco málo rozvrtáno, tak jsem to poslal. Jinak vyčkávám, co z nikdy nekončící diskuze
> vypadne za závěr. Mám pocit, že už jsem na dané téma napsal vše. Dlouhou chvíli si krátím přidáváním
> ulic (KV, ČB ...) a přidal jsem něco málo adres, které nejdou spárovat automaticky. Dost jsem po sobě
> mazal - duplicity a některé adresy u kterých jsem doplnil pozici a ukázalo se, že je to nejspíš
> blbost.
> Pokud začneš s importem ještě v tomto desetiletí, tak se hlásím mezi dobrovolníky.

Mozna jeden postreh: obavam se, ze uz jsme trochu v zajeti strycka
Parkinsona. Priklanel bych se k tomu, aby to hlavni importer pojal
nasledujicim zpusobem: "Zvazil jsem vsechny dosud zminene pripominky,
pouzitelne veci zapracoval a vysledny import bude vypadat _takto_.
Tecka." Protoze jinak se udiskutujeme k smrti a nikdy nic nebude
hotoveho. I komunitni projekty potrebuji sve "benevolentni diktatory".

Petr