[Talk-cz] Opět hlášení chyb (Re: Minimalis_import)

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Čtvrtek Únor 20 13:14:25 UTC 2014

Dne 20. února 2014 12:33 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):

>   Ještě přemýšlím, co budeme následně dělat se zjištěnými problémy,
> Chtělo by to nějak konsolidovat a následně hromadně nahlásit, ať se to
> nemusí dělat po jedné.

Myslíš chyby v RÚIANu? Nedělal bych si iluze, že to půjde v rozumné době
opravit.
Před 9 dny jsem hlásil na stavební odbor Mladé Boleslavi chybějící
souřadnice zde:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/26713080

Dneska mi volala paní, že daná parcela (myslela asi budovu) má nějak omylem
(prý možná už od války) přidělena 2 č.p. a on když tenhle bod umístí, tak
se rozbije zas něco jiného. Takže nejdřív chtějí přes evidenci obyvatel
obeslat všechny, kdo tu adresu někde úředně uvádí (škola tam má sídlo,
možná někdo bydliště) a nějak to vyřešit. Aby se jí nestalo jako minule, že
při smazání už zrušeného č.p. udělala z nějakých lidí úřední bezdomovce.

Prý jenom v MB se podobné problémy týkají možná 500 adresních míst. Tolik
jen ke kvalitě dat v RUIAN, když budeme posuzovat nějaké konflikty s OSM.

Jinak jak jsem psal, navrhuju sporné tagy (country, is_in) neřešit,
případně se dají doplnit/smazat nezávisle na importu.

V.