[Talk-cz] RUIAN TMS - chybné objekty

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 21 10:06:17 UTC 2014

Dne 21.2.2014 10:36, Petr Schönmann napsal:
> Ahoj,
>
> používám v JOSM vrstu budov z RUIAN tms (
> tms:http://tile.poloha.net/budovy/{zoom}/{x}/{y}.png )
> Někdy vidím vykouslé/přeříznuté budovy pokud jimi prochází
> administrativní hranice viz http://i60.tinypic.com/r6wnm9.jpg
>
> Predpokladam ze to uz je chyba v ruian datech, neb tracer to taky tak
> vytrasuje i kdyz hranici posunu ( neprichyti se na administrativni
> hranici )

Ano, už jsem na to taky narazil, bohužel jsem si to nikam neuložil.
Nejlépe, když si pomocí PointInfo zjistíš RUIAN ID toho stavebního
objektu. Pak to můžeme ověřit v databázi. Nicméně s největší
pravděpodobností je problém přímo v RUIAN. Přijde mi, že větší část
digitalizace spočívala v tracování obrysu budovy v bitmapě. Když pak
přes budovu šla nějaká čára navíc, vznikla nekompletní budova :-(