[Talk-cz] Ruian a zákazové značky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 24 12:34:14 UTC 2014

Dne 24.2.2014 13:03, Zdeněk Pražák napsal:

> RUIAN tracer od Mariana již funguje, spolu s Pavlem Kwiecnem nyní provádíme import budov z RUIAN včetně tebou zmíněného dokreslování budov které nejsou v RUIANU
>
> Pražák

Ahoj,
těší mně, že to funguje ;-)

Momentální stav je ten, že se mi podařilo trochu omezit ty duplicity,
ale pořád to není ono. Tento týden jsou děti s manželkou na chalupě,
takže mám v plánu pokusit se protlačit Tracer i PointInfo do repozitáře
josm, aby se nová verze pořád nepřepisovala starou. Tak držte palce :-D
První překážka: o svn účet musím požádat administrátora emailem. Ale ať
koukám jak koukám, tak email na administrátora jsem zatím nikde nenašel.
Asi nějaká zkouška :-D

V další fázi bych chtěl udělat:
1) Opětovné připojení objektů, které byly připojené ke staré budově
(přístavky a podobně)
2) Připojit překrývající se budovy (pokud nějaké vzniknou)

Teoreticky to mám vymyšlené, teď se jen dokopat k tomu to i udělat.

Ad importy budov)
O víkendu jsme šli trasu Nýdek - Velká Čantorie. V Nýdku jsou akorát
cesty a budovy (autor Pavel). Když jsme pak zanášel poznámky do mapy,
tak jsem našel perličky typu cesta skrz budovu, což v reálu (a dle KM)
není pravda :-D
Asi by bylo dobré si na takové případy dávat pozor. Teď nevím, jestli
tenhle případ (cesta skrz budovu) JOSM speciálně kontroluje. Pokud ne,
tak by to teoreticky šlo i dopsat
(http://josm.openstreetmap.de/wiki/Rules).