[Talk-cz] castle_type

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Únor 24 13:19:37 UTC 2014

> Tohle je teda pěkná prasárna... Co bude příště, landuse=forest,
> landuse:cs=les, landuse:de=wald? :-)
>
> castle_type=* vypadá dost dobře, ale ty lokalizované varianty jsou fuj.
>
> Zdraví,
> Petr Morávek aka Xificurk

To je trochu argument stranou, ne?
Forest je proste les. Neni potreba landuse:cs=les. To nic noveho neprinasi.

Jenze castle_type neumi rozlisit tvrz od hradu
a zamek od vodniho zamku, pro slovaky nema kastiel, coz jsou terminy, ktere
se bezne pouzivaji.
A kdyz zamitli tagy jako castle_type=schloss, protoze to chteji mit
anglicky,
i kdyz pro to nemaj slova, tak jak se to ma udelat jinak,
nez udelat vlastni lokalizovany castle_type:de nebo castle_type:cs?

Zdravi,
 Dalibor