[Talk-cz] castle_type

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Únor 25 03:15:24 UTC 2014

Ahoj,
tak vidim, ze castle_type:cs a castle_type:de se nesetkal s nadsenim. :-(
Tak ja ho uz asi propagovat nebudu, ale stejne s nim, diky Walteru
Schloegelovi zijeme
i u nas a ma ho tretina tagu castle_type. (Ceske taginfo je skvele, jeste
jednou diky).

Ovsem stale  mi nebyla odpovezena otazka, jak tedy otagovat tvrz, aby
z toho nevysel hrad. A ta byla zdrojem celeho meho koumani o castle_type.
Tak si dohodneme castle_type=fort, nebo spise castle_type=stronghold?

Par odpovedi na kladene otazky:

1. Oni, jsou ti, kteri tvrdi, ze hodnoty tagu by nemely byt jinak, nez v
anglictine.
Viz
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:historic%3Dcastle#castle_type
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DE:Tag:historic%3Dcastle
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DE_talk:Tag:historic%3Dcastle#Tags

2. Castle_type ten problem sam o sobe neresi.
Castle_type:de se v Nemecku se stale pouziva a doporucuje pro zamky,
asi aby se odlisily od jinych castle_type=stately v jinych zemich.
Castle_type:de vznikal (dle meho pruzkumu) ve stejnou dobu, kdy
vznikla castle_type, prave proto, ze to nebylo reseni uplne.

3. Ad prasarna
Nevidim velky rozdil v pridani tagu castle_type:cs a tagem name:cs nebo
wikipedia:cs ci network:cs. Ale asi je to vec vkusu.

Zdravi,
 Dalibor