[Talk-cz] Tracer - novinky

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Únor 25 16:55:28 UTC 2014

Cus,

predne dobra prace ....

jinak sem narazil na to, ze v pripade kliknuti do existujici budovy, je
tato nekdy vybrana a jindy ne - bez ohledu na to, jestli uz pres tracer
prosla nebo ne. To by asi chtelo sjednotit - osobne bych byl za to,
vybrat vzdy.

Co neni problem pluginu jako takovyho ... je podklad. Narazil sem na
misto, kde v KM budova je, a presto ji tracer nenajde ... stejne se pak
chova i

wms:http://wms.fordfrog.com:80/wms?SERVICE=WMS&FORMAT=image/png&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=ruian_vse&STYLES=&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}&TRANSPARENT=TRUE

kde na tom miste taktez budovu videt neni.

Napojovani okolnich budov se pak chova velmi zvlastne, priklad, rohova
budova, po aktualizaci spojena s okolim v jedinem bode, ostatni nic...

Kdyz jsem s ni trochu zahybal a pustil to na ni znova ... napojil se
dalsi bod. Oba bohuzel ponekud spatne - k napojeni doslo jednoduse v
krizeni cest. Tenhle problem se jak uz sem zminoval driv tyka predevsim
napojeni tam, kde sousedni budova neprosla pres ruian tracer. Coz
souvisi s tim, ze v datech neni "ostatni" zastavba.

Na duplicini uzly jsem bohuzel narazil taktez. A asi ti umim i dat zcela
konkretni 100% replikovatelny priklad jak je vytvorit ;D.

1) vem si trebas tuto oblast

2) klidne smazni existujici data ... pro replikaci problemu nepodstatne
3) v ulici Prostredni jsem postupoval z prava doleva od cp 204 a
vytvarel nove budovy ... vcetne prihlehajicich garazi (v osm aktualne
nejsou)
4) a ted na ty budovy klipej opakovane ... v mem pripade 204 nic, 165
nic ... a 127 se vybere, hlaska "beze zmen", ale vzniknou 2 duplicitni body.

uspech zarucen ... ;D