[Talk-cz] Chybejici rybniky v Dibavod importu?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Leden 2 10:43:05 UTC 2014

Ahoj,

tak to potvrzuje me obavy, ze rybniky s ostrovama z toho importu uplne vypadly.

Muzu se zeptat, kde jsi nasel ty puvodni datasety?

Nevite nekdo, kdo ta data tenkrat pripravoval pro import?

Rad bych se ho zeptal, co si o tom mysli.

Zdravi,

Dalibor