[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Čtvrtek Leden 2 11:41:31 UTC 2014

2014/1/1 Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>

> Dobrý den všem,

> Hned několik mě zaujalo - kct_black, kct_orange, kct_purple, kct_white.
> Osobně
> Nejčetnější nestandardní je tag kct_learning a tedy se chci pustit do něj.
> Opravil jsem ho u dvou relací (zaměnil jsem kct_learning za
> kct_green=learning), což je snad OK. Barvu jsem dovodil z dalšího tagu, a
> osmc:symbol

naucna stezka neni zelena, nevim jestli to realne existuje, ale klidne muze
naucna trasa vest po zelene a pak informace o jedne z nich zmizi.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz