[Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pátek Leden 3 15:40:35 UTC 2014

Tak jsem skripty umístil na GitHub:

https://github.com/PetrDlouhy/osm-route-catalogizer

--
Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>
Datum: 3. 1. 2014
Předmět: Re: [Talk-cz] mapovani turistickych znacek - soustredene usili

"

Ahoj,

díky za ten generátor. Pokusím se nahodit některé nápady na možné vylepšení
vycházející ze zkušeností se seznamem, který jsem generoval já (http://wiki.
openstreetmap.org/wiki/Trasy_KČT) a bohužel už na to moc nemám čas.

Generování pro mě bylo vždy časově dost náročné, protože jsem se snažil
pokaždé trasy projít a regrese a různé další problémy. Vždy jsem porovnával
trasy oproti minulé verzi, takže jsem měl přehled o změnách, ke kterým
došlo.

Sledoval jsem následující věci:

-počet segmentů trasy (často se stane, že z trasy vypadne kratičký úsek,
který se dá jednoduše zacelit i bez znalosti terénu)

-zkrácení trasy oproti minulé verzi (často se dá poznat, že z trasy vypadl
nějaký úsek nechtěně)

-úplné vypadnutí trasy ze seznamu (může znamenat nechtěné smazání nebo
přemapování trasy)

-duplicitu v číslech tras (pak je možné sloučit relace zachycující dva úseky
téže trasy)

Zdrojové kódy mého skriptu jsou pro inspiraci na http://wiki.openstreetmap.
org/wiki/Cyklotrasy_v_ČR/skript ale asi je hodím na GitHub.

--
Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz