[Talk-cz] Znaceni zakazovych znacek a dodatkove tabulky

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Leden 7 16:56:11 UTC 2014

Ahoj

> 1) Most s maximalni tonazi a tabulka "Jedine vozidlo x tun" [1]:
> - maxweight=28 a maxaxleload=10.8 jsou jasne, ma pak smysl jeste resit tu
> dodatkovou tabulku pro jedine vozidlo? Dat to alespon do note nebo
comment?
ja pouzivam:
*** maxweight:total=80
*** ref:bridge=399-002

> 2) "Zakaz vjezdu vsech motorovych vozidel" krome povoleni [2]:
> - Znacit motor_vehicle=private.
*** OK

> Doplnit pak nekam, ze to povoleni plati pro OU Loukovany (opet note,
comment, ...)?
*** to je asi zbytecne podrobne, nic rozumneho se z toho vyvodit neda

> 3) "Dopravni obsluze vjezd povolen" [3]:
> - Podle wiki se bezne znaci (?):
>         - agricultural=no, hgv=no, access=delivery
> - Vyuziti ":conditional" [4] je sice ukecanejsi, ale prijde mi presnejsi,
> tedy:
>         agricultural:conditional=yes @ delivery, agricultural=no,
>         hgv:conditional=yes @ delivery, hgv=no
> Pokud je to spravne, doplnil bych to na [5].

*** asi bych se primlouval na domluve na nejakou specifickou hodnotu pro
CR, porotoze, z vyse uvedene kombinace tagu se obtizne zrekonstruuje "mimo
D.O."

ha
hanoj