[Talk-cz] RUIAN nad OSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Leden 11 15:50:19 UTC 2014

Dne 11.1.2014 13:36, Petr Vejsada napsal:
> Ahoj,

> to nejde procházet po adresářích, žádné .png tam fyzicky nejsou, je to
> mod_tile s tirexem. Buď jsou předrenderované dlaždice v metadlaždicích
> nebo se
> vykreslují na požádání. Musí se zadat url konkrétní dlaždice, třeba
>
> http://tile.poloha.net/adresy/16/35214/22053.png

Jako ono mi to v josm nějak nechtělo fungovat a když jsem to zkoušel
ručně, tak jsem něvěděl v jakém formátu je x a y. Dal jsem to včetně
tečky a s tím to nešlo.
Teď jsem to znova zkusil zadat do josm a už to funguje. To jsme blázen
:-D

Kdyby to náhodou ještě někdo potřeboval:
tms:http://tile.poloha.net/adresy/{zoom}/{x}/{y}.png
tms:http://tile.poloha.net/budovy/{zoom}/{x}/{y}.png
tms:http://tile.poloha.net/parcely/{zoom}/{x}/{y}.png