[Talk-cz] iD editor a mapový podklad ČÚZK ortofoto

Jan Vršovský vrs na email.cz
Pondělí Leden 13 19:13:05 UTC 2014

Ahoj, myslím, že nejlíp přes databázi podkladů, které iD používá:

https://github.com/osmlab/editor-imagery-index

Honza Vršovský

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marek Chlup <mara na chlup.net>
Datum: 13. 1. 2014
Předmět: Re: [Talk-cz] iD editor a mapový podklad ČÚZK ortofoto

"Děkuji za odpověď.

ČÚZK u ORTOFOTO odkazuje pokud jde o podmínky poskytování (a i užití) na
dokument:
http://geoportal.cuzk.cz/Dokumenty/Podminky_sluzby_CUZK.pdf
ten pak zmiňuje například vyhlášku č. 103/2010 Sb.:
http://inspire.gov.cz/sites/default/files/documents/103_2010.pdf
Chvíli jsem si to pročítal, ale kolize s licencí ODbL se mi těžko
posuzují (přiznám se, že i ODbL nechápu detailně)...

Každopádně děkuji za odkaz na wiki. Díval jsem se zejména na WMS
katastrální mapy, které jsou hodnoceny jako zdroj dat v pořádku. Na
některé záležitosti jde i o lepší zdroj než ORTOFOTO. Tedy velmi bych
přivítal, kdyby bylo možné v iD editoru na openstreetmap.org vybrat
přímo vrstvu ČÚZK Katastrální mapy. Kam se s takovou prosbou dá vhodně
obrátit (aby to bylo zakomponováno do nabídky iD editoru)?

Zdraví
Marek Chlup

On Mon, Jan 13, 2014 at 03:42:51PM +0100, Libor Pechacek wrote:
> Ahoj Marku,

> Nikoli. Viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/
freemap#Ov.C4.9B.C5.99ovac.C3.AD_zdroje