[Talk-cz] Preklad JOSM?

jzvc jzvc na tpfree.net
Neděle Leden 26 09:48:12 UTC 2014

Cus,

celkem dost veci sem prekladal a je fakt, ze launchpad je traga ... a
posledni doubou je to cim dal horsi. Ale mam zkusenost, ze kdyz
otestujes trpelivost (= tak 20+ pokusu), tak to zacne reagovat ...
divne, ale me se to takto vetsinou povede rozjet.

Ovsem nepocitej s nejakou briskni aktivitou co se tyce projevu oprav v
josm. Nekdo z vyvojaru to musi syncnout, a to se deje max tak jednou
mesicne.

A jedno upozorneni - muze se ti stat, ze nekde opravis nejaky nesmysl, a
on ti vyplave jinde - proste proto, ze stejny string je pouzit 2x,
pricem z cestine to jsou dve ruzne veci, ale v EN je to jedno. Pak
nezbejva nez report bugu na web josm.