[Talk-cz] Pomoc s testováním algoritmu pro import adres z RUIAN

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Leden 27 06:48:59 UTC 2014

To Staré město jsem chtěl u FM. Ne Zlína ;-)
Ale zase se zjistilo, kde jsou mezery. To, že někde chybí ulice je
naprosto běžné. Nebylo by třeba jako první krok dobré udělat porovnání
ulic RUIAN - OSM? Zjistit, kde ulice chybí úplně, případně jich je v OSM
mnohem méně než v RUIAN.

Marián