[Talk-cz] Co s adresami na POI

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Úterý Červenec 8 07:10:26 UTC 2014

Ahoj,
taky si myslim, ze v soucasne dobe bude lepsi nechat POI s adresou na
pokoji.
Lepsi bude, kdyz dotahnes import adres, nez se ted zasmodrchat v tom jak
spravne znacit POI a domy. Tomu se da venovat kdykoliv pozdeji.

Co se tyce budov s adresou, ktere jsou schvalne oznaceny addr:place
a addr:*number, tak tech asi moc nebude. Naloz s nimi stejne, jak nakladas
se zbytkem adres. Tech asi ctyrech domu, ktere jsme takhle experimentalne
oznacil, zadna skoda nebude a nevim o tom, ze by to nekde nekdo masivne
takhle znacil.

Zdravi,
 Dalibor

POI