[Talk-cz] Posunutá Jihlava

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Červenec 12 06:28:08 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 12. 7. 2014 1:29:10
Předmět: Re: [Talk-cz] Posunutá Jihlava

"Dne So 12. července 2014 01:20:11, Petr Vejsada napsal(a):

> To, co jsi tu měl v obrázku, tak to není žádný posun. TO nebyly 3 metry,
ne
> ? Teď jsem to kontroloval - RUIAN, KM i naše oblíbené fotečky z jisté WMS
> zcela souhlasí, mimo je jen OSMička ;-).

http://pedro.poloha.net/osm/jihlava.png

Vlevo od silnice vše perektně sedí. Vpravo sedí jen KM a RUIAN, OSM je mimo.

WMS obrázky taky sedí, zde neukazuji pro lepší čitelnost.
"

No vidíš, jeden screenshot a hned je to jasnější. Ty budovy vznikly v roce
2009 dle KM. Bohužel nevím, jaké kvality KM tehdy byly. Je možné, že tam
byly nějaké posuny, které byly následně opraveny.

Tohle bych normálně pošoupl na správné místo. A pokud narazíš na něco
složitějšího, zkus napsat autorovi https://www.openstreetmap.org/user/alik

Třeba ti s tím pomůže.

Marián

"