[Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Červenec 15 19:02:12 UTC 2014

Ahoj,

já jsem se zase díval na tu konfiguraci s delším časovým odstupem a prostě tam
nic nevidím, chjo :-(. Všem uživatelům chodí weby http://host/~username ,
například http://poloha.net/~mapnik či ~osmimport jen ~marian ne. Možná kdyby
se na to nějaký guru byl ochotný podívat, pže si fakt nevím rady, něco musím
přehlížet. Je to Slackware, haha, ten všichni důvěrně znaji ;-))