[Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Červenec 15 20:41:21 UTC 2014

Ahoj,
nahrál jsem novou verzi obsahující následující změny:

    Fix date format:  05.11.2003 vs. 2003-11-05
    Fix Bug #4 - Node is already deleted
    Fix RUIAN service URL

Stahujte na: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/Tracer.jar

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 7. 2014 23:15:32
Předmět: [Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

"Ahoj,
vzhledem k tomu, že už nějakou dobu relativně bez problémů používán
novou verzi Traceru a zjistil jsem, že opravdu nejsem schopen ji odladit
na 100% (veškeré snahy o ladění stejně končí mapping party - viz moje
neustále stoupající pořadí ve statistikách ;-) ), tak jsem se rozhodl
vývoj ukončit a dát vám to k dispozici k otestování. Pokud by se našel
nějaký programátor, co by pomohl s vývojem, je vítán.

Pokud se nenajdou nějaké extra chyby, tak bych to po dovolené (začátek
srpna), dal do oficiálního repozitáře JOSM. Jestli tady je někdo, kdo
aktivně používá ještě původní Tracer plugin (lokální mono server),
vyzkoušejtě prosím, jestli to ještě stále funguje. Tuhle část jsem nijak
netestoval a nerad bych původní funkcionalitu rozbil ;-)

Plugin je zde: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/Tracer.jar
Zdroje jako obvykle: https://github.com/mkyral/josm-tracer/commits/ruian

Upozorňuji, že je to kompilováno oproti nejnovější dostupné verzi JOSM
(josm-latest), takže to ve starších verzích JOSM nemusí jít nainstalovat.

Změny:
*) Plugin odstraňuje budovy, které se celé ocitnou uvnitř natrasované
budovy.
*) Snažím se řešit překrývající se budovy - nová budova ten přečnívající
kus ukousne - myslel, že to funguje na sto procent, ale teď jsem našel
jeden případ, kdy to nefunguje a zatím jsem to nevyřešil.
*) Snažím se připojit sousedící budovy
*) snažím se odstranit nadbytečné uzly
*) Jo a klávesová zkratka je teď CTRL+SHIFT+T - je to stejné s PointInfo
a taky mi Ctrl+T mezitím ukradli ;-( Komu to nevyhovuje, může si to dle
libosti přenastavit v JOSM.

Sice to nefunguje na 100%, ale rozhodně to funguje lépe než předchozí
verze. Hlavně co se problému s duplicitami týká.

Takže otestujte, hlaste problémy - možná je i opravím, když zatlačíte na
to správné tlačítko ;-)

Já se teď pokusím něco udělat s LPIS. Asi to bude další modul do Traceru
plus uvažuji o možnosti nahrávat vše ve zvoleném Boxu. Ale to ještě
uvidím, jestli to bude součást Traceru, nebo jako samostatný skript.