[Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červenec 16 21:28:03 UTC 2014

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: jzvc <jzvc na tpfree.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 7. 2014 23:00:58
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

"Cus, nevim v cem to je, ale s libovolnym pouzitim mi vznikne konflikt.
Je to na tema ze lokalne sem smazal bod kterej na serveru existuje.
Vyresit se da jedine tak, ze aplikuju verzi ze serveru, pri pokusu o
aplikovani lokalni verze se to cykli porad dokola.

Navic pokud josm nekeca, tak ten koflikt vznikne na bodech budov, na
ktery sem vubec nesahal => plugin zjevne ano.
"

Divné, divné. Můžeš hodit nějaký příklad? Případně nějaké detaily?

Zkoušel jsi původní, nebo aktualizovanou verzi?

Díky,

Marián

"