[Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:54:58 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------

Od: jzvc <jzvc na tpfree.net>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 17. 7. 2014 13:14:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer - nová testovací verze

"Dne 16.7.2014 23:28, Marián Kyral napsal(a):
> Ahoj,

Cus,
Zkousel sem posledni verzi na posledni verzi josm (7313). Budovy
nesousedily.

http://www.openstreetmap.org/relation/440427#map=18/49.40296/15.58466

pokud si pamatuju, protah sem pres plugin budovu 4340/6 (a par budov
kolem nadrazi) a konflikt to hlasilo na budove 1472/15a (byl to mimo
jiny dolni levy bod).
"

Díky,

vyzkouším (ale asi ne hned, teď budu týden mimo). Jak velkou oblast jsi měl
staženou? Nebyla daná budova alespoň částečně mimo staženou oblast? To bych
možná tušil (a asi bych to měl nějak omezit).

"
Testil sem to jen zbezne, ale vypadalo to, ze pocet trasovanych budov
nema temer zadny vliv. Nedetekuje plugin nejakou duplicitu i mimo
zpracovanou oblast?
"

No o co se tam pokouším je to, že někdy, po odpojení od sousední budovy,
zůstanou na sousední budově již nepotřebné uzly. A já se je snažím detekovat
a smazat. Beru vždy dva sousedící segmenty a snažím se zjistit, jestli
prostřední bod leží na úsečce tvořené krajními body. Pokud zjistím, že to
tak je, a prostřední bod není součástí dalšího objektu, tak jej smažu. No a
asi to nefunguje jak by mělo.

Ono totiž je to trochu komplikované. Všechny změny, které dělám, dělám na
kopii objektů a zároveň zapisuji do fronty příkazy typu "vytvoř bod Y",
"přesuň bod X na ", "Přidej bod do cesty W". A až úplně na konci se provede
"commit", který všechny tyto změny provede na vrstvě stažené v JOSM.

Při mazání si pak musím sám hlídat, zda daný bod není součástí nějaké jiné
cesty. Bohužel nemohu přímo zjistit, kolik cest je na konkrétní bod
navázáno, ale musím procházet jednu cestu po druhé a ptát se, zda tento bod
není jejich součástí. No a tady je obrovský prostor na chyby :-(

Zatím to vidím tak, že nebudu sahat na body, které se nalézají mimo staženou
oblast. No a pak se možná ještě jednou podívám, na ten algoritmus, co se
snaží mazat nadbytečné body.

Marián

"