[Talk-cz] LPIS import

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Červenec 20 22:33:50 UTC 2014

Ahoj,

Dne Ne 20. července 2014 23:53:53, Pavel Machek napsal(a):

> A ted ten skript.

:-), normálka ;). Landuse je opravdu hodně potřeba. Vždycky tak trochu
"závidím" karviňákům tu jejich barevnou mapu. Přemýšlel jsem o možnosti využít
parcely z RUIAN. Tam je nejen zemědělská půda, ale i leccos ostatního -
zastavěná plocha, silnice, dálnice a co já vím, co ještě. Zemědělská půda tam
určitě není tak podrobně jako v eagri/lpis.

Máš představu, nakolik jsou údaje trvanlivé, t.j. zda příští rok ještě budou
platit? Jak aktualizovat? Jak to spojit s jiným landuse, neb nejen zemědělskou
půdou povrch naší matičky pokryt jest.

Dle právě provedeného výpočtu má v RUIAN digitální mapu 64 procent území
republiky, takže sice dobré, ale ne dost.

Určitě najdeme spoustu míst, kde podle RUIAN je sídliště a podle EAGRI louka
či pole (po zkušenostech s importem adres ;-)).

Nakolik budeme která data brát jako referenční či jak se rozhodneme, co
převezmeme. Možná existují i další zdroje pro landuse.?

Co budeme dělat se stávajícími polygony landuse. Dělat díry v polygonech z
EAGRI?

Otázek bude jistě mnoho a mnoho, děkuji, že jsi toto téma rozstřelil. Opravdu
se těším na barevnou mapu!

--
Petr