[Talk-cz] LPIS import

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Červenec 20 23:32:36 UTC 2014

Ahoj,

Dne Po 21. července 2014 01:00:19, Pavel Machek napsal(a):

> Maji tam klic podle kteryho to pujde aktualizovat, a normalne
> zemedelska puda relativne trvanliva je. Spojit s jinym landusem --
> spis radej ne, ne? Maji to docela podrobny, tj pole zacina na kraji cesty.

no to asi jo, kde je pole, tam bude pole, dokud nějaký developer neuplatí
úředníky a nepostaví tam mrakodrapy. Myslel jsem spíš proměny pěstovaných
plodin,ale to asi do OSM dávat nebudeme. Prostě pole je pole a hotovo.

Spojovat s jiným landuse - no vlastně to, co navrhuješ, t.j. jen zemědělskou
půdu, to není špatné řešení.. Nač si komplikovat život.

Asi už je opravdu čas, abych udělal TMS vrstvu landuse z dat z RUIAN. Jen tak
si to vizualizovat a teprve uvidíme podle obrázků, zda by to k něčemu mohlo
být dobré.

> No, tohle bude krasne videt na bingu :-).

Zná vůbec někdo zpoždění Bingu? T.j. zda lze zjistit datum snímků? Možná je to
triviální, ale teď nevím.

> No, asi zalezi co bude lepsi. V oblastech, co jsem mapoval ja, je LPIS
> lepsi nez rucni trasovani z ortofota... Takze pekne vymazat a nahrat
> znova.

No tady narazíme na to, že ne vše je zemědělská půda. Myslíš vymazat
landuse=residential či industrial? Asi ne.

--
Petr