[Talk-cz] Import of farmland from LPIS

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Červenec 23 00:52:01 UTC 2014

Ahoj,

Dne St 23. července 2014 02:07:16, Martin Švec - OSM napsal(a):

> * LPIS na řadě míst nekopíruje hranice parcel, takže budou nesoulady s daty
> RUIANu, plochami kreslenými podle KM atd. * Od pohledu mi přijde, že
> parcely RUIANu by byly kvalitnější zdroj pro plošné mapování.

Tohle chce prozkoumat - v RUIAN u parcel je druh_pozemku a
zpusob_vyuziti_pozemku , každopádně je tam nejen zemědělská půda, ale i např.
hřbitov, sportovní plochy, vodní nádrže, dopravní komunikace, ... Hranice
tvoří hranice parcel, jasně. Tak to chce zjistit, jak je to v těch případech,
kdy LPIS nekopíruje hranice parcel. V realitě je přeci možné, abych neměl pole
na celé parcele, ale jen na části. Případně oba zdroje dat spojit dohromady..

--
-p-