[Talk-cz] Import of farmland from LPIS

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Červenec 23 10:06:21 UTC 2014

Dne 23.7.2014 2:43, Petr Vejsada napsal(a):
> Pořád mám v qgisu natažené to jedno KÚ a vidím tam velké překryvy v
> landuse=residential, vidím tam díry ve školce (skript vůbec neřeší), školka
> zasahuje do obytné oblasti, takže v těch dírách je co? Obytná oblast? Nevím,
> žádný dům tam nestojí. Oproti tomu jsem si všiml, že v louce je díra pro sloup
> elektrického vedení a dokonce to sedí na sloup, co je v OSM, super :-). Je tam
> i mezera pro silnici, ve které je silnice, taky super, ale na jednom kousku
> silnice leze do louky, takže někde bude nějaká nepřesnost. Pak tam vidím
> [...]

Z toho co jsem viděl mi přijde, že LPIS data vznikly stejně jako OSM -- ručně se obkreslovaly KM a
ortofoto položené přes sebe. Na volných plochách polygony LPISu víceméně odpovídají KM (s odchylkou
centimetrů až metrů). Podél hranic lesa, kolem vesnic, kolem objektů uprostřed pole apod. je polygon
nakreslený "od oka" podle ortofoto snímků. Což odpovídá podstatě OSM, ale bude se to špatně
přilepovat k jiným datům.

Martin