[Talk-cz] LPIS import

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Červenec 23 10:36:53 UTC 2014

Dne 23.7.2014 7:08, Marián Kyral napsal(a):
> Jak to vidíte? Má tenhle modul vůbec smysl, když se teď rozjel hromadný import?

Neházel bych flintu do žita :-) Ten Pavlův skript mi zatím přijde spíš jako užitečná pomůcka pro
ruční kreslení. Ve složitějších KÚ vyrábí stovky errorů a warningů.

> Možná by to chtělo spíše nějaké nástroje na jednodušší řešení konfliktů oblastí - určit přesnější plochu a k té přichytit další, třeba přesahující plochu.

Tohle by bylo super!! Bojuju v JOSM se základní úlohou: "Jsou dány dva polygony (cesty). V prvním
polygonu zruš/odpoj všechny existující uzly mezi A až B a místo nich se přilep na uzly od X po Y z
druhého polygonu." Máte na to někdo nějakou fintu/plugin?

Martin