[Talk-cz] Import of farmland from LPIS

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Červenec 25 22:26:34 UTC 2014

Ahoj!

> ani nic nequotuji, jen co se mi zdá, tak podle toho zákona, co sem dával odkaz
> hanoj, jsou v LPIS jen ty pozemky, u kterých to jejich uživatelé chtějí. Kdo
> tam nechce být, tak tam není. Chápu správně?

Jistej si nejsem, ale taky mam ten pocit. Na druhou stranu -- je to
kvuli dotacim, tak tam vetsina pozemku bude.

> Udělal jsem narychlo vizualizaci RUIAN, pouze druh pozemku. V tabulkách je
> ještě způsob využití pozemku, což je údaj upřesňující. Tím jsem se teď
> nezabýval.
>
> Obrázky jsou na http://pedro.poloha.net/osm/landuse
>
> vždy OSM odklad a pak RUIAN obarvené parcely podle druhu pozemku.
>
> Zdá se, že to nevypadá zle, na to, že je to jen to hrubé členění.

Pekne, moc pekne. Kdyz to budu chtit zopakovat vlastnim qgisem --
jakou adresu musim zadat?

> Je tam i screenshot z qgisu, kde je vysvětlení, co která barva znamená. S
> qgisem moc neumím a tak nevím, jak vyexportovat legendu; proto ten screenshot.
>
> Jsou tam vidět zahrady i trávníky u domů, lesy i orná půda, koryto potoka atd.
> S tím upřesněním by to bylo samozřejmě ještě lepší, ale to je 30 kategorií a
> nevím, jaké barvičky použít :-)

Kdyby se z toho podarilo dostat udaje o zahradkach a plotech, hned by
mapa vypadala zas o kousek lip :-)
								Pavel