[Talk-cz] Import of farmland from LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Červenec 28 20:59:51 UTC 2014

Dne 28.7.2014 21:39, Martin S(vec - OSM napsal(a):
> [...]
> * Kdyz( narazí na neznámý kód kultury, vyhodí výjmku místo tagu.
> * Vyházel jsem zbývající ploty -- byly tam z ne(jakého du*vodu?
> * crop=vegetable nebo crop=vegetables ? taginfo zná víc te(ch prvních
> * kul. 98 (rychle rostoucí dr(eviny): landuse=scrub ???
> * Proc( se taguje id_fb? Je to k ne(c(emu dobrý?
>
> Zkous(el jsem nanec(isto v JOSM napojování ve(ts(ího kusu dat na
> existující landuse polygony, je to pe(kná drbac(ka, pr(ekryvu* a de(r
> je víc nez( dost. Pokud Marián dode(lá tracer, který by pr(idával
> políc(ka jedno po druhým, byl by asi praktic(te(js(í.

Dode(lám, dode(lám. Sám to uz( nutne( potr(ebuji ;-)
Jen nevím kdy to bude. Momentálne( r(es(ím konflikty v poslední verzi
Traceru a zatím se mi ne(jak nedar(í. Je tam ne(co s(patne(, ale ne a ne
pr(ijít na to co :-(

> (A pohrávám si s mys(lenkou dode(lat do JOSM funkci, která pr(ilepí
> úsek jedné cesty ke druhé mezi urc(enými body. Fakt nic takovýho
> neexistuje nebo jen s(patne( hledám?)

Moz(ná je trochu problém, jak poznat co se k c(emu má pr(ilepit,
pr(ípadne( jak to jednodus(e zadat.

Marián