[Talk-cz] Import of farmland from LPIS

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Červenec 28 22:58:49 UTC 2014

Ahoj!

> Mně se nelíbily ploty kolem a napříč loukami, kde vím že tam určitě nejsou. U vinic+chmelnic... mno, tam je pravděpodobnost plotu asi docela vysoká. Těžko říct...

Jo, tak ty uz jsem zrusil. Mel jsem pocit, ze kolem "stale pastviny"
by mel byt plot, ale realita se mnou nesouhlasila.

> Znova jsem se nad tím zamyslel... Záleží, co se myslí "porostem rychle rostoucích dřevin". Natural=scrub je neobhospodařovaná příroda, landuse=* je obhospodařovaná krajina. Jestli jsou to plantáže na biomasu, landuse by tomu slušel víc. (Taginfo landuse=scrub zná, ale většinou na uzlech (wtf, jednotlivé keře?). Co jsem namátkou našel na polygonech, tak je to chybně otagovaný natural=scrub.)

landuse=scrub neni problem.

> Pokusím se vyrobit ukázku, až to trochu učešu. Ale teď se k tomu pár dnů nedostanu. Zatím hlavně googlím, co vůbec PostGIS nad daty dokáže. Btw, ty ploty... To je nějaká specifická úchylka? :-))

No... z mapy me v zasade zajima jedina vec. "Da se tudy projit?".
No, a je jenom nekolik malo veci, co se projit nedaji: Budova, plot a
repkovy pole. Budovy uz v mape mape, s polema se snazim pohnout, no
tak zbyvaj ty ploty :-).

									Pavel