[Talk-cz] Geoinformatics FCE CTU 2014

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Úterý Červen 3 19:53:57 UTC 2014

Zdravim,

Dne 1. června 2014 22:47 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):

[...]

> Taky zdravím. Abstrakt odeslán (OpenStreetMap a kvalita dat). Letos jsem na
> tom s dovolenou bídně, akcí až moc a nějak se mi jí nedostává, takže
> zúčastnit se mohu pouze čtvrtek večer a celý pátek.

jeste jednou dekuji, sekce "RUIAN & OSM" je v programu umistena na
patek (program zacina 4 prednaskami za CUZK). Ze strany OSM mi zatim
prisly dva prispevky, velmi rad bych sekci nedrobil, jinymi slovy
jeste by se tam vesly ze strany OSM dalsi DVA prispevky [1]. Pokud se
toho nekdo ujme, napiste mi co nejdrive nazev prispevku, abstrakt bude
stacit do konce tydne...

Diky! S pozdravem Martin

[1] http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Main_Page#Friday_13_June

PS: Patecni program bude spojen s prvnim prazskym geodata hackathonem
[2] vcetne vecerniho sezeni, budu se tedy tesit navidenou...

[2] http://www.nasstat.cz/aktualni-deni/1-prazsky-geodata-hackathon/

--
Martin Landa * http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa