[Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Červen 18 07:42:26 UTC 2014

> neresilo se to tu pred nejakym casem. Nakonec se ukazalo, ze to byla tusim
> hranice oblasti, ktera se digitalizovala do katastru, takze kazda pulka
> budovy se zpracovala zvlast...
*** Urcite nejde o hranici k.u., nebo nejake historicke zmeny (je to
uprostred k.u. Lubne). Ta umela hranice skrze objekt kopiruje hranici
parcel a odkazuje az na hranici parcel historickych cisarskych otisku (684
a 761) [1].

ha
hanoj

[1] http://archivnimapy.cuzk.cz/com/1639-1/1639-1-001_index.html