[Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červen 18 07:59:49 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 6. 2014 9:50:45
Předmět: Re: [Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

"Ahoj,

ano, hranice KU tam není a budovy byly zakresleny do OSM ještě dávno před
RUIAN.
"

Předpokládám, že přes Tracer. Kdybych to klikal ručně, tak bych to takhle
blbě nerozdělil ani kdyby to tak bylo v KM.

Nicméně, v RÚIAN to jsou budovy dvě, každá je na jiném pozemku. Teď si
nevybavuji, ale v RÚIAN to je tak, že na jednom pozemku musí stát jen jedna
budova a budova nemůže stát na více pozemcích? To by pak toto podivné dělení
dávalo smysl. Asi se někomu nechtělo řešit sloučení těch pozemků.

Ovšem v OSM mne nezajímá, jak jsou děleny pozemky pod budovou, mne zajímá
budova jako celek. A pokud z toho udělám jednu budovu, nemůžu tam nechat dvě
RÚIAN ID.

Marián