[Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Sobota Červen 21 15:24:17 UTC 2014

Dobrý den, a ještě reakce zde ">>>> ". Petr Souček

-----Original Message-----
From: Petr Vejsada [mailto:osm na propsychology.cz]
Sent: Wednesday, June 18, 2014 10:27 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] RÚIAN - budova rozdělena na několik částí

Ahoj,

Dne St 18. června 2014 14:37:28, Marián Kyral napsal(a):

> * Byla vytvořena sada testů pro odhalení chyb v databázi - AM daleko

> od objektu, ulice, více staveních objektů na jednom místě, nebo

> podezřele blízko sebe a další - čeká se na spuštění interního systém

> na rozesílání těchto chyb.

to je skvělá zpráva!

Já se pořád hrabu v databázi, teď dokončuji program na (polo)automatickou
aktualizaci už importovaných území a brzy s tím asi začnu. Při tom zkoumání
jsem několikrát objevil, že ty nesmysly s dvojitými adresami na jedné budově
či duch uvnitř budovy sem-tam mizí. Zatím to není nijak masivní, ale děje se
to. Nevím, zda to jsou individuální aktivity územních orgánů či zda je to
řízené "shora", ale děje se tak. Tedy zase dobrá zpráva.

zveřejňujeme jim k tomu kontrolní sestavy, viz
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/3-Overeni-uplnosti-a-spravno
sti-udaju-ISUI-RUIAN/Kontroly-dat-ISUI-RUIAN.aspx . Tahle věc se bude týkat
kontrol SO, kde máme totožné definiční body, blízké definiční body, atd. viz
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/3-Overeni-uplnosti-a-spravno
sti-udaju-ISUI-RUIAN/Kontroly-dat-ISUI-RUIAN/Kontrola-stavebnich-objektu.asp

> * Budova vůbec není v RUIANu, i když budovy kolem ní v RUIANu jsou

> (úplně chybějící objekty a/nebo "duchové")."

> Duchové jsou potřeba - nemůže existovat AM bez vazby na SO. Ale

> protože ještě nejsou zdigitalizována všechna území, dané SO nemají

> definovánu geometrii a proto se jeví jako duchové.

> Ovšem něco jiného je nezdigitalizovaná obec plná duchů - tam nemá

> hlášení smysl a něco jiného je jeden duch obklopený zdigitalizovanými

> budovami. Tam je hlášení na místě.

pan Souček tady psal, že některé budovy geometrii v RUIAN nemají a nikdy mít
nebudou. Nepamatuji si, jaké přesně budovy to mají být, jen že to tak je a
tedy budova bez geometrie nemusí být nutně kandidátem na hlášení chyby.

1)  Budova vedená v ISKN v území, kde není digitální mapa

2)  Budova, která není vedena v ISKN, ale je vedena v RÚIAN

3)  Budova zapsaná v ISÚI/RÚIAN, ale ještě nebyla zapsána do ISKN (čeká na
doručení příslušných listin na KÚ)

--

-p-